Способи доставки
Термін доставки замовлення від постачальника в Європі до покупця в Україні, як правило, становить 10-14 днів і залежить від багатьох факторів, як наприклад:
-
черги чи блокування на українсько-польському кордоні
-
святкові чи вихідні дні в Польщі
-
інші непередбачувані обставини
Якщо замовником є військовослужбовець цей термін може бути меншим, при умові наявності документів від в/ч чи благодійного фонду (“декларація про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою”).
Більш точну і актуальну інформацію щодо термінів доставки може озвучити наш менеджер при оформленні замовлення.
Клієнти можуть отримати своє замовлення такими способами:
Самовивіз з нашого складу в Україні
Отримати своє замовлення можна в робочий час (Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 09:00-15:00) за адресою Львівська область, Самбірський район, м. Старий Самбір, вул. Вітовського, 41). Про дату та час свого візиту бажано заздалегідь повідомити менеджера.
Доставка двигунів по Україні службою «Нова Пошта»
Доставка Новою Поштою передбачає 2 варіанти:
- Доставка у відділення Нової Пошти - від 100 грн,
Магазин може здійснювати доставку товару до будь-якого відділення Нової Пошти. Клієнт також отримує повідомлення про прибуття товару та може забрати його в зручний час. - Адресна доставка кур’єром Нової пошти до дверей замовника - від 100 грн,
Магазин може здійснювати доставку до дверей клієнта, якщо ця послуга Нової Пошти доступна в населеному пункті клієнта.
Зверніть увагу на такі особливості доставки Новою Поштою по Україні:
-
Вартість доставки по Україні не входить у ціну товару та визначається компанією-перевізником. Дізнатись її можна на сайті перевізника, або ж наш менеджер може розрахувати орієнтовну вартість. Оплату послуг з перевезення клієнт може зробити при отриманні свого замовлення у відділенні Нової Пошти.
-
Відправку двигунів ми здійснюємо з понеділка по суботу: як тільки замовлення прибуває на наш склад, ми додатково його оглядаємо, за потреби упаковуємо відповідно до вимог і стандартів Нової Пошти і відправляємо покупцеві.
-
Замовлений товар страхується на повну його вартість, щоб у випадку його пошкодження при транспортуванні отримати компенсацію від перевізника. При отриманні замовник повинен ознайомитись з вмістом посилки та пересвідчитись, що немає пошкоджень. Всі претензії про пошкодження товару поза межами поштового відділенні чи при відсутності представника кур’єрської служби – не приймаються. У випадку пошкодження зверніться до оператора із письмовою претензією про отримання компенсації за пошкоджене або втрачене поштове відправлення та повідомте нас.
-
Безкоштовне зберігання посилки у відділенні діє протягом 7 днів після прибуття. Заздалегідь подбайте про те, щоб забрати посилку вчасно. Якщо з тих чи інших причин не встигаєте, повідомте нас — ми спробуємо продовжити термін зберігання.
Способи оплати
Розмір передоплати становить:
-
50%, якщо сума замовлення менша ніж 3000 грн
-
25%, якщо сума замовлення більша ніж 3000 грн
Після доставки замовленого товару решту суми замовлення можна оплатити такими способами:
-
Накладеним платежем у відділенні Нової Пошти (додатково нараховується комісія за переказ коштів у розмірі 2% від суми замовлення + 20 грн)
-
Переказом на банківський рахунок (за реквізитами або за номером картки ФОП)
-
Готівкою (діє лише у випадку самовивозу з нашого складу).
Для СТО та постійних клієнтів діє система знижок, деталі можна дізнатись у наших менеджерів.