Інтернет-магазин MOTORS надає покупцям гарантію на всі придбані двигуни терміном 7 днів з моменту отримання замовлення у відділенні Нової Пошти. Протягом цього періоду ви можете перевірити двигун на працездатність та переконатися, що він відповідає всім заявленим характеристикам.
Встановлення двигуна повинно відбуватись виключно у спеціалізованих сервісних центрах або на станціях технічного обслуговування (СТО).
Умови, при яких гарантія не діє
Гарантія може бути скасована в таких випадках:
-
Якщо покупця було заздалегідь попереджено про дефект автозапчастини (такий дефект не є підставою для повернення).
-
Якщо закінчився гарантійний термін.
-
Якщо деталь було розібрано (та/або було пошкоджено нанесене маркування).
-
Якщо деталь було встановлено з порушенням технології або правил установки (експлуатації).
-
Якщо після отримання замовником з відділення Нової Пошти деталь зазнала серйозних пошкоджень, наприклад, ударів, деформацій, замикань та інше.
Порядок обробки звернень щодо повернення товару
-
Клієнт повинен якомога швидше повідомити нас про несправність, надавши також фото/відео фіксацію несправності та офіційне підтвердження зі станції технічного обслуговування (висновок про несправність).
-
Ми розглядаємо скаргу протягом 1 робочого дня на відповідність гарантійному випадку.
-
Повідомляємо клієнтові адресу для відправки повернення
-
Приймаємо деталь та перевіряємо її стан, наявність маркувань і можливих пошкоджень та інше.
-
Вивчаємо документи та висновки від СТО, де встановлювалась деталь на автомобіль.
-
Приймаємо рішення, щодо подальших дій: якщо несправність підтверджена та гарантійний термін не закінчився, ми оформляємо заміну та робимо повернення за свій рахунок
Повернення
Якщо випадок гарантійний підтвердився, тоді ми здійснюємо безкоштовний обмін запчастини або ж повертаємо гроші протягом 1-2 днів на розрахунковий рахунок, або на банківську карту, реквізити яких надає клієнт.
Якщо несправність не підтвердилась, і клієнт відмовився від заміни, передоплата залишається у продавця.
У разі повернення товару, витрати клієнта на його встановлення та транспортування компанією не відшкодовуються.