Гарантія та повернення товарів

Інтернет-магазин MOTORS надає покупцям гарантію на всі придбані двигуни терміном 7 днів з моменту отримання замовлення у відділенні Нової Пошти. Протягом цього періоду ви можете перевірити двигун на працездатність та переконатися, що він відповідає всім заявленим характеристикам.

Встановлення двигуна повинно відбуватись виключно у спеціалізованих сервісних центрах або на станціях технічного обслуговування (СТО).

Умови, при яких гарантія не діє

Гарантія може бути скасована в таких випадках:

  • Якщо покупця було заздалегідь попереджено про дефект автозапчастини (такий дефект не є підставою для повернення).

  • Якщо закінчився гарантійний термін.

  • Якщо деталь було розібрано (та/або було пошкоджено нанесене маркування).

  • Якщо деталь було встановлено з порушенням технології або правил установки (експлуатації).

  • Якщо після отримання замовником з відділення Нової Пошти деталь зазнала серйозних пошкоджень, наприклад, ударів, деформацій, замикань та інше.

Порядок обробки звернень щодо повернення товару

  1. Клієнт повинен якомога швидше повідомити нас про несправність, надавши також фото/відео фіксацію несправності та офіційне підтвердження зі станції технічного обслуговування (висновок про несправність).

  2. Ми розглядаємо скаргу протягом 1 робочого дня на відповідність гарантійному випадку.

  3. Повідомляємо клієнтові адресу для відправки повернення

  4. Приймаємо деталь та перевіряємо її стан, наявність маркувань і можливих пошкоджень та інше.

  5. Вивчаємо документи та висновки від СТО, де встановлювалась деталь на автомобіль.

  6. Приймаємо рішення, щодо подальших дій: якщо несправність підтверджена та гарантійний термін не закінчився, ми оформляємо заміну та робимо повернення за свій рахунок

Повернення

Якщо випадок гарантійний підтвердився, тоді ми здійснюємо безкоштовний обмін запчастини або ж повертаємо гроші протягом 1-2 днів на розрахунковий рахунок, або на банківську карту, реквізити яких надає клієнт.

Якщо несправність не підтвердилась, і клієнт відмовився від заміни, передоплата залишається у продавця.

У разі повернення товару, витрати клієнта на його встановлення та транспортування компанією не відшкодовуються.